Email signature
Scheduling options | Personalization | Automatic responses
Make an impression with customized email signatures
Ontdek onze geavanceerde e-mailhandtekeningoplossing! We zorgen ervoor dat het instellen van consistente en professionele e-mailhandtekeningen voor al uw medewerkers een fluitje van een cent is. Verhoog de professionele uitstraling van uw bedrijf, door ervoor te zorgen dat elke e-mail die vanuit uw organisatie wordt verzonden een professionele en actuele indruk achterlaat. Maak onderscheid tussen de handtekeningen van verschillende rollen en plan zelfs handtekeningen voor specifieke periodes in. De dynamische eigenschappen maken iedere handtekening persoonlijk, met afgestemde persoonsgegevens. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn om uw e-mailhandtekeningen te beheren en maak vandaag nog een afspraak om onze hulp in te schakelen!
Cost email signature
Email Signatures 365
ServicePlus package
Smart Planning Options
Save time and optimize your workflow with smart email signature scheduling. With this tool, you can schedule and preset signatures at specific times so that they are automatically added to outgoing emails at your chosen time. Perfect for highlighting your event, product or job posting! Take advantage of this handy feature to enhance your communications and time your messages effectively. Want to know how we can make your operations even smarter and more effective? Discover our ICT consulting tracks.
Personal Touch
Add a personal touch to your emails with personalized signatures. This solution makes it easy to create unique signatures for each member of your team, giving your messages a professional look that reflects your company's identity. Add interactive elements to your email signature, such as clickable buttons, social media icons and promotional banners, to engage your recipients and encourage them to take action.
Automated responses
Discover the power of company-wide automatic replies, absence messages and standard replies. This allows you to easily create and schedule preset messages, allowing you to quickly and efficiently respond to incoming emails and streamline your communication process.